www.receptzadobrufirmu.rs

POSLOVNI WEBINARI - POSLOVNE OBUKE

Ove poslovne obuke, tj. poslovni webinari su edukativna predavanja koja su usmerena na rešavanje konkretnog problema, kako da vodimo poslovanje neke firme i njenu prodaju na najbolji način.
Da bismo to uspešno radili, potrebno nam je znanje DIREKTORA, tako da možemo da kažemo da su ovi POSLOVNI WEBINARI – ŠKOLA ZA DIREKTORE.

poslovne obuke, poslovni webinari
poslovne obuke, poslovni webinari

Najvažnije je da pričamo o Vašem poslu i kako da konkretno rešimo probleme sa kojima se susrećete u svom poslovanju.

Za koga su ovi poslovni webinari i šta je osnov poslovne obuke?

Osnov poslovne obuke su Vaša pitanja i razgovor na sve poslovne teme koje Vas interesuju. Rezultat pohađanja ovih poslovnih kurseva bi morao da bude Vaše prihvatanje organizovanog pristupa poslu kao Vaš način rada i života, a što mora da doprinese mnogo boljim rezultatima Vašeg poslovanja i Vašeg života. Zato ovi poslovni webinari traju 6 dana u periodu od tri nedelje, jer se svake nedelje bavimo teoretskom obukom o nekom važnom aspektu posla, a Vi praktično rešavate te teme u svom poslovanju. Rezultat ovakve poslovne obuke je da posle 3 nedelje sigurno mnogo bolje znate šta i kako da radite u svom poslu da bi on izvesno bio bolji.

Ovo su teme o kojima ćemo da razgovaramo na predavanjima:

  • Šta Direktor treba da zna i kako da to radi da bi bio uspešan direktor?
  • Gde to da nauči?
  • Kako da to znanje primenite u praksi, u svom poslu, da biste imali konkretne koristi od toga.

Druga opcija je i ubrzana obuka u trajanju od dva dana, gde se samo bavimo teoretskom obukom i Vašim pitanjima u vezi sa poslom.

DA LI RADITE U DOBROJ FIRMI.

DA LI ZNATE RECEPT ZA DOBRU FIRMU

Da biste znali da li ste dobra firma ili još uvek niste i šta Vam nedostaje da biste to postali, odgovorite na sledeća pitanja:

Da li imate BIZNIS PLAN poslovanja koji je ambiciozan i koji treba da Vam bitno unapredi poslovanje i da poboljšate svoju poslovnu poziciju u odnosu na konkurenciju?

Da li se taj BIZNIS PLAN uspešno realizuje?

Ako su odgovori pozitivni, Vi ste DOBRA FIRMA.
Svaka Vam čast, jer retki to uspevaju. To može da se postigne samo ako imate vrhunsko znanje, a to je retko.
Možemo uvek da pričamo o Vašem poslu iz nekog drugog, našeg ugla, jer nam je to zadovoljstvo, a Vama može da se pokaže kao korisno.

Ako su odgovori na ova dva pitanja negativni,

Vi niste dobra firma!

Postoji jednostavan način da to postanete.
Trebalo bi da svoje poslovanje organizujete tako što možete da potvrdno odgovorite na ova 2 pitanja.
Ali to samo u slučaju da Vam treba organizacija firme koja funkcioniše i bez Vašeg prisustva.
Ako sve u firmi sami radite to Vam ne treba.
Da biste znali šta Vam sve nedostaje kako biste bili dobra firma, odgovorite na sledeća pitanja:

  • Da li znate svoje prihode i troškove do 10. u mesecu, kao i rezultat poslovanja?
  • Da li znate konkurentske prednosti Vašeg proizvoda ili usluge u odnosu na konkurenciju, da li imate najbolje prodavce u svojoj branši?
  • Da li imate konkretan sistem nagrađivanja na bazi učinaka u prodaji, proizvodnji, logistici, menadžmentu i ostatku firme?
  • Da li razgovarate sa nekim o Vašem poslu, kolegama, prijateljima…?
  • Da li radite nešto novo ili drugačije od konkurencije, šta je to i od kad to radite?
  • Da li znate kakvi ste po kvalitetu u odnosu na konkurenciju, da li ste u prva 3?
  • Da li najbolji ljudi u Vašoj branši rade za Vas?
  • Na kom ste mestu u internet pretrazi Vašeg posla, da li ste u prva 3?

Svaki negativan odgovor je problem koji negativno utiče na Vaš posao i on samim tim može da bude znatno bolji.

Da li želite da unapredite svoj posao?

Ako želite, možemo da popričamo o tome i da Vam pomognemo u tome.

Teme o kojima ćemo pričati na predavanjima su i …

NOVI POSAO

Šta bi trebalo da znamo kad počinjemo neki novi posao.

PRODAJA

Njeni bitni elementi, tržište, kupci, prednosti našeg proizvoda, cene, organizacija prodaje, PRODAVCI, marketing, prodaja i ostatak firme.

PREDUZETNIŠTVO

Kod novih ili postojećih firmi, bitni elementi preduzetništva, planovi, nagrađivanje…

KONTROLA POSLOVANJA

Bilansi, poslovni rezultat, procedure, troškovi, prihodi, sve bitno za posao da znamo, da sve držimo pod kontrolom.

DIREKTOR

Šta mora da radi, a šta ne bi smeo da radi.

PROMENE

Kako da ih izbegnemo ili kako da ih iskoristimo.

Sve ovo morate da mi kažete kako radite na svom poslu ili da zajedno naučimo kako da to uradite. To je osnovni cilj naših edukativnih programa, da konkretno poboljšate svoje poslovanje. Zato su najbitniji deo naših programa praktične vežbe na kojima rešavate bitne poslovne probleme i slušate druge polaznike kako su rešili te probleme u svojim firmama.

Pričamo o svemu, o poslu najviše, razgovaramo, slušamo i učimo jedni od drugih, to je ogromno olakšanje, da li sada pričate o svom poslu sa nekim.
Ako mislite da ne znate sve o poslu, ako mislite da niste imali priliku da organizovano učite o poslu, da li Vas to interesuje da naučite i da li mislite da bi Vam to bilo od koristi u poslu i životu, Vi spadate u grupu retkih ljudi u Srbiji, jer srećom ostatak Srbije zna sve o poslu, kao i mnogim drugim bitnim temama.

Samim tim što želite da naučite nešto važno i korisno za posao, spadate u grupu „izabranih“, kojima su ovi edukativna predavanja – vebinari i namenjena.

ŠKOLA ZA DIREKTORE dolazi u dve varijante trajanja: UBRZANI PROGRAM koji traje dva dana i KOMPLETAN PROGRAM koji traje 6 dana, i to četvrtkom od 17h po četiri časa, tj. utorkom i sredom od 17h i to po 4 časa, na kojim pričamo o ovim temama. Vi ta rešenja primenjujete u svom poslovanju i rezultat toga bi trebalo da bude Vaše mnogo bolje vođenje svog posla.

Kad god nešto bitno kupujete bilo bi dobro date sebi odgovore na sledeća pitanja:

-Da li je ovo meni korisno i da li mi treba?
-Da li je kvalitetno u odnosu na konkurenciju i da li je cena adekvatna tom kvalitetu?
-Da li to mogu da platim?

Mi Vam nudimo ove edukativne obuke zato što znamo da oni ispunjavaju ove kriterijume na kvalitetan način, a i zato što to volimo da radimo, jer znamo koliko je to koristan posao za onog kome je namenjen i ko pohađa ove edukativne programe.

Ako mislite da su za Vas odgovori na ova pitanja pozitivni, i ako želite da pohađate ove edukativne programe, javite nam se da o tome popričamo bez obaveza i formalnosti, da razgovaramo i da se slušamo, hvala Vam unapred što ćemo i mi puno naučiti od Vas, to je ionako toliko retko u Srbiji da se treba radovati svakoj prilici da razgovaramo i čujemo nešto što ne znamo, ono što pričamo nažalost već znamo.

Ja sam Kecman Željko, dipl. Ecc i autor sam ovog sajta. Već 30 godina se bavim vođenjem i unapređivanjem posla u različitim privatnim firmama i sve ovo što je napisano na ovom sajtu je praktično iskustvo koje je definisalo ovaj tekst.

Zato ja nisam neko ko se teoretski bavi ekonomskim temama i to ne znam, ali znam kako unaprediti poslovanje neke firme, jer to radim 30 godina.

Radio sam u bankarstvu, u medijima, trgovini, IT sektoru, startup poslovima i najvećim korporacijama, u malim i velikim privatnim firmama, gde sam zajedno sa prijateljima unapređivao poslovanje tih firmi. I to volim da radim.

Kompanije i funkcije

Direktor sektora

Izvršni direktor za finansije

Izvršni direktor za logistiku

Izvršni direktor za komercijalne poslove

Akcionar i direktor operacija

ŠKOLA ZA DIREKTORE